onsdag 28. januar 2009

I have been challenged!! o_O

Jeg ble utfordret av Morten til å skrive 7 totalt uinteressante ting som folk ikke vet om meg. It's ON!

1. Jeg synes Jens Stoltenberg er søt.

2. Jeg overlever ikke uten 3timer med musikk hver dag, og da må jeg høre på minst en sang av Muse, ACDC og Linkin Park.

3. Når jeg gikk i 1.klasse på barneskolen gikk jeg til læreren min og klagde på den pedagogiske læremetodene hans og ba ham om å undervise klassen slik jeg syntes det var best. Han ville ikke høre på meg, så jeg skrev et laaangt brev til rektor der jeg ba om å få erstatta lærer siden jeg ikke lærte noe av ham =P

4. Jeg ble kalt kinderegg under hele ungdomsskolen. Mørk utapå, (veldig) blond inni, med en overraskelse i midten!

5. Jeg blir VOLDELIG når folk tar mobilen eller Ipoden min

6. Jeg er glad i å synge. Og når jeg begynner å synge, er det vanskelig å stoppe meg....

7. Jeg har spilt tverrfløyte i 3 år, blokkfløyte i 3 år, fiolin i 7 år, piano i 4 år og keyboard i 3-4 år. Likevel har jeg ikke mestret noen av instrumentene. Jeg tror jeg finner en 8åring som er flinkere enn meg.

Ingen kommentarer: